Ringen aan zee

Stichting Boilerhouse werkt mee aan de openingsperformance van “Ringen aan zee“, een project van landschapsarchitect en beeldend kunstenaar Bruno Doedens, dat plaatsvindt in het kader van “Feest aan zee” tussen 15 februari en 12 april 2018, op het strand van Scheveningen. Hieronder een promotiefilmpje:

Wanneer:

Zaterdag 17 februari 2018 was de try-out. Het landschapskunstwerk was toen nog niet klaar: de komende tijd worden de resterende ringen uitgegraven door graafmachines, die speciaal voor het project zijn bekleed met zilverkleurig folie.

Zaterdag 3 maart 2018 is de feestelijke publieksopening, van 15:00 tot 16:00.

Zaterdag 31 maart 2018 vindt de performance nogmaals (laatste keer) plaats, van 16:00 tot 16:30

De toegang is gratis. Wel is het raadzaam om ruim op tijd te komen, want de verwachte belangstelling is groot.

Locatie (zie Google Maps):

Ringen aan zee is te vinden aan het strand van Scheveningen, grofweg tussen de Vuurtoren en de Pier.
Exacter gezegd: tussen de Keizerstraat en het Seinpostduin, ongeveer ter hoogte van het herdenkingspark van het Vissersnamenmonument .

Projectkoor:

Afgelopen maand is hard gewerkt aan het project, ook met het speciaal voor Ringen aan zee samengestelde koor, waarvoor uitgebreid geworven is: er is nog plek voor extra zangers (vooral bassen en tenoren). Wie nog wil instappen moet wel in staat zijn om zelf zijn of haar partij te leren. Er wordt uit het hoofd gezongen. Wil je meezingen met dit stuk:

geef je dan op via taco.sorgdrager@gmail.com