De Kleine Prins op Vlieland

“Toe, teken eens ’n schaap voor me.”
— Hè —
“Teken eens ’n schaap voor me.”

We nodigen u van harte uit om tussen Kerstmis en Oud & Nieuw 2021 De Kleine Prins te ontmoeten!

Le Petit Prince – het prachtige verhaal wat in 1943 geschreven is door Antoine de Saint – Exupéry, inspireerde ons tot het maken van onze nieuwe Boilerhouse -voorstelling op locatie. Het werd een grensverleggend plan, want voor deze voorstelling gaan we op reis naar het betoverende Vlieland.

Op Vlieland staat de prachtige Nicolaaskerk uit 1647 en daar beginnen we het verhaal van De Kleine Prins. De avond is dan al gevallen en in het licht van de kaarsen nemen we u mee naar de ontmoeting in de Sahara tussen de prins en de vliegenier…

Alle volwassenen waren eerst kinderen,
maar niet veel van hen herinneren het zich.

Bij zonsopgang vervolgen we onze reis naar de Sahara van het Noorden, zoals de uitgestrekte zandvlakte in het westen van Vlieland wordt genoemd.
Ontwapenende gebeurtenissen ontvouwen zich onderweg en voeren tot het hart van het verhaal en vormen de bedding waar avond, sterrennacht en ochtend tot één voorstelling samensmelten…

Het wordt een bijzondere midwinterbelevenis, waarbij locatietheater, samen eten en drinken en de mooie natuur van Vlieland samenkomen

Alle praktische zaken vindt u op deze pagina. Gaat u samen met ons mee op reis?

Wanneer gaat dit allemaal gebeuren?
We spelen de voorstelling 3 keer:
– Dinsdag namiddag 28 december en wordt vervolgd en eindigt op woensdagmorgen 29 december 2021
– woensdag 29 december namiddag en wordt vervolgd en eindigt in de morgen van donderdag 30 december 2021.
– donderdag 30 december namiddag en wordt vervolgd en eindigt in de morgen van vrijdag 31 december 2021.
Voor deze unieke voorstellingen hebben we maar een heel beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

Wat zit bij de voorstelling inbegrepen?
– Voorstelling in de namiddag op locatie
– Aansluitend avondmaaltijd inclusief een drankje
– Ochtendvoorstelling, met koffie/thee en kleine versnapering
– Aansluitend tocht over de Vliehors (Sahara van het Noorden) met voorstelling op locatie en uitgebreid ontbijt ter plaatse
Wat niet inbegrepen is: overtocht met de veerboot en overnachting.

Vroegboekkorting
De prijs per ticket is 125 euro (excl. 7,25 servicekosten), maar wanneer u vóór 1 juni boekt: 99 euro (excl. 5,95 servicekosten).
Indien u graag wilt komen maar liever gespreid betaalt, neem dan contact op per e-mail, dan vinden we een oplossing (mailing@stichtingboilerhouse.nl).

Vanzelfsprekend zullen alle regels in acht worden genomen die met betrekking tot corona zullen gelden.

Overnachten
Speciaal voor deze voorstelling komen er een aantal prachtige slaapschepen naar de jachthaven van Vlieland zeilen. Deze blijven in de jachthaven liggen tijdens uw verblijf. Een comfortabele en bijzondere overnachting! Natuurlijk kunt u ook zelf een B&B of Hotel accommodatie boeken op Vlieland. En wellicht wilt u wel een hele week blijven! Op Oudjaar kent Vlieland een hele bijzondere traditie om het nieuwe jaar in te luiden, iets wat u niet mag missen als u langer blijft!

Praktische informatie
Via deze pagina vindt u meer informatie over hoe u gemakkelijk naar Vlieland reist en overnachtingen. U kunt voor vragen ook altijd een bericht sturen naar mailing@stichtingboilerhouse.nl.