Boilerhouse ontmoet De Kleine Prins op Vlieland

We nodigen u van harte uit om op 23-24 april 2022 De Kleine Prins te ontmoeten.

Le Petit Prince – het prachtige verhaal dat in 1943 geschreven is door Antoine de Saint – Exupéry, inspireerde ons tot het maken van onze nieuwe Boilerhousevoorstelling op locatie.
Het werd een grensverleggend plan, want voor deze voorstelling gaan we op reis naar het betoverende Vlieland.

Wat ik zie is maar een omhulsel. Het belangrijkste is onzichtbaar …

Op Vlieland staat de prachtige Nicolaaskerk uit 1647. Na onze reis daar aangekomen, ontmoeten we er een personage, op de grens van twee werelden. Het is de koffiejuffrouw in haar dagelijkse overpeinzingen en monoloog.. maar bij het vallen van deze avond nemen dingen een wending.

Het verlangen, de noodzaak, in de vrouw om de prins te ontmoeten bloeit onafwendbaar in haar wezen op. En heel vroeg in de ochtend is het niet meer tegen te houden. Ze besluit voor dag en dauw haar huis en gezin achter te laten en naar het strand te gaan om mee te kunnen reizen met de Vliehors Expres….

Ga nog maar eens naar de rozen …
dan zal je begrijpen dat jouw roos enig is op de wereld.

Bij zonsopgang vervolgen we de vrouw, nu op haar innerlijke reis, naar de Sahara van het Noorden, zoals de uitgestrekte zandvlakte in het westen van Vlieland wordt genoemd.
Ontwapenende gebeurtenissen ontvouwen zich onderweg en voeren tot het hart van het verhaal en vormen de bedding waar avond, sterrennacht en ochtend tot een voorstelling samensmelten

Het wordt een bijzondere tweedaagse belevenis, waarbij locatietheater, samen eten en drinken en de mooie natuur van Vlieland samenkomen.

Alle praktische zaken vindt u op deze pagina. Gaat u samen met ons mee op reis?

Wanneer gaat dit allemaal gebeuren?
We spelen deze voorstelling op zaterdag 23 april namiddag en wordt vervolgd en eindigt in de morgen van zondag 24 april 2022.

Voor deze unieke voorstellingen hebben we maar een heel beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

Wat zit bij de voorstelling inbegrepen?
– Avondmaaltijd met een drankje
– Voorstelling in de avond bij zonsondergang op locatie
– Koffie en kleine versnapering waarna een tocht over de Vliehors (Sahara van het Noorden) met voorstelling op locatie en uitgebreid ontbijt ter plaatse
Wat niet inbegrepen is: overtocht met de veerboot en overnachting.

De prijs per ticket is 125 euro (excl. 7,25 servicekosten).
Indien u graag wilt komen maar liever gespreid betaalt, neem dan contact op per e-mail, dan vinden we een oplossing (mailing@stichtingboilerhouse.nl).

Vanzelfsprekend zullen alle regels in acht worden genomen die met betrekking tot corona zullen gelden.

Overnachten
Op de site van de VVV van Vlieland https://vlieland.net/nl/accommodaties vindt u veel huisjes en appartementen.

Praktische informatie
Via deze pagina vindt u meer informatie over hoe u gemakkelijk naar Vlieland reist en overnachtingen. U kunt voor vragen ook altijd een bericht sturen naar mailing@stichtingboilerhouse.nl.